czwartek, 10 stycznia 2013

Tarta z brokułem i kurczakiem


Freud powiedział mądrze: "Po trzydziestu latach badań nad duszą kobiety nie potrafię odpowiedzieć na pytanie, czego pragnie kobieta."  Jestem kobietą więc nic co kobiece nie jest mi obce, a dzisiejszy dzień całkiem nie dobry dla mojego umysłu oddaje w pełni trafność słów Wielkiego Doktora. Wy także nie będziecie wiedzieć co mi w duszy gra i buczy, zatem dla swobodnych dumań polecam tartę. Jest pyszna! Dziś chyba tylko tego jestem pewna ;)

TARTA NA DROŻDŻOWYM CIEŚCIE
z brokułem i kawałkami kurczaka


Składniki:

1 brokuł
średniej wielkości pierś z kurczaka
2 jajka
1,5 szklanki śmietany 18%
kawałek startego sera
majeranek
sól
pieprz
ciasto do pizzy (z połowy tego przepisu: klik)

Brokuła gotujemy. Pierś kroimy w kostkę i smażymy na kropli oliwy z solą, pieprzem, słodką papryką i przyprawą do kurczaka. Przez ten czas rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni. W misce mieszamy jajka, śmietanę i przyprawy. Wykładamy formę ciastem, wrzucamy pokrojonego na drobniejsze kawałki brokuła i kurczaka - zalewamy zawartością miski. Posypujemy serem. Wstawiamy do piekarnika aż ciasto będzie złote a sos się zetnie - około 40 minut.


1 komentarz: